Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

AB SV Gonesh

Het huis wel steeds controleren op zijn isolatiewaarden; dat gebeurt ook in de meterkast; de energierekening en het dagelijks verbruik van energie in de woning; ik wil liever in dit huis overgaan op alleen schoon en neutraal drinkwater en elektriciteit, omdat van beiden het verbruik laag is en blijft; in deze woning is er geen grootverbruik van energie aanwezig en de aanpassingen aan de woning is daar niet op afgestemd
we hebben wel het maandelijks te besteden bedrag aangepast aan de mogelijkheden van het energieverbruik en wie weet lukken de aanpassingen (isolatie) van het huis en een lagere energierekening(en)

omdat niemand geinteresseerd is

Verwachte opbrengst/rendement, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

Toch het isolatie materiaal als nieuw te proberen; alleen de omstandigheden waren buitengewoon slecht

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Helaas is het voor ons niet geheel duidelijk, waarom u niet tevreden bent met onze diensten.
Zou u dit kunnen toelichten per mail of telefoon, dit zodat wij het verder in behandeling kunnen nemen.
U kunt ons mailen op: contact@nederlandisoleert.nl
Of telefonisch bereiken op : 0900-2407365
Alvast bedankt.