Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Hans Stange

Ik heb mijn twijfels over de deskundigheid van de isolatie-expert en het nakomen van afspraken moet beter.

Nederland Isoleert houdt zich slecht aan de gemaakte afspraken.
Je wordt geinformeerd over de dag en het tijdstip waarop de mensen komen, daags tevoren krijg je bericht over het precieze tijdstip, vervolgens komen zij dan niet op het afsproken tijdstip maar 4 uur later dan was afgesproken. Op mijn vraag hoe dat kan kreeg ik als antwoord dat ik was gebeld dat zij later zouden komen en ik had gezegd dat het goed was. Dat is dus gewoon niet waar, ik had geen gemiste telefoontjes en ik ben ook niet gebeld. Beetje jammer. Uiteindelijk zijn de werkzaamheden wel netjes en correct uitgevoerd.

Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur die de gevelisolatie heeft gedaan heeft zijn klus goed uitgevoerd en gaf ook uitleg over wat hij gedaan heeft.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte Stange,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat de afspraak die gemaakt is niet nagekomen is.
Hiervoor onze excuses.
Wij zullen dit intern met de uitvoering oppakken, zodat dit niet nogmaals voorkomt.
Fijn om te horen dat de werkzaamheden netjes en correct zijn uitgevoerd.
Customer care.

Score voor Nederland Isoleert: 1.5/5