Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

G. F. van Everdink

Geen dingen beloven die je niet kunt waarmaken. Fouten eerlijk toegeven en waar nodig iets compenseren.

In eerste instantie zowel vloerisolatie als spouwmuurisolatie afgesproken. Daartoe kwam een jongeman (Justin de Vries) ons huis inspecteren op de mogelijkheden. Hij zag (blijkbaar) geen bezwaar. 13 Oktober zou de vloerisolatie plaatsvinden. {Wij zouden een dag eerder gebeld worden over het dagdeel waarin dat zou plaatsvinden. Dat is niet gebeurd. Gelukkig waren wij 's morgens vroeg thuis}. Die 13e oktober bleek dat de gewenste vloerisolatie helemaal niet mogelijk was! 8 november is de spouwmuurisolatie gedaan.
Qua afspraken hebben we dus wel wat te klagen en ook excuses hebben we niet gehoord of gelezen.
Een extra probleem is nu dat we om BTW aftrek te krijgen een tweede isolatieobject moeten bedenken!
We zijn dus niet zo netjes behandeld en ook financieel dreigt er nu een extra probleem.

Aanbod, Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Aardige mensen

Score voor Nederland Isoleert: 2/5