Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

L. Noort

Verbeter de communicatie tussen jezelf en je onderaannemers! Zo te merken had het uitvoerende isolatiebedrijf dit project kleiner ingeschat en kwam daardoor in tijdnood en heeft het werk heel slordig achter gelaten.

Er zat, volgens mij, een probleem in de communicatie tussen NEDERLAND ISOLEERT en het uitvoerend bedrijf van de isolatie werkzaamheden. De laatste kwam in tijdnood en heeft daardoor het schoonmaken van kozijnen met bijbehorende lekdorpels voor een deel laten zitten. Vooral die van de bovenverdieping dus. Heb ik zelf moeten doen. Onvermijdelijk geknoeide voegmortel kun je moeilijk laten zitten! Door de merkbare tijdnood ook weinig gelegenheid tot communicatie. En dat laatste, vind ik, is een belangrijk onderdeel bij zo'n project.

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies, Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

De vlotte en duidelijke volgorde in de stappen van informatie en uitvoering van het werk. Tijdsplanning klopte helemaal.

Score voor Nederland Isoleert: 2.5/5