Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Hoekstra

Je kan niet tot 4 keer toe je afspraak niet nakomen en dan ook nog ondermeer COVID als herhaalde reden blijven opgeven. Als ik mijn werk niet af heb ga ik de volgende dag verder waar ik gebleven ben. En niet weken later terwijl andere huizen gewoon geïsoleerd worden. Mijn vermoeden is dat onze klus relatief klein was en er met een omzet bril naar gekeken werd als 1 van de redenen

We hebben tot 4 keer en bijna 5 keer moeten wachten op uitvoering werkzaamheden. En bij aanvang kon men niet bij de specificaties van de adviseur specialist. Waarover gezegd werd dat dit zo belangrijk was tevens gaven de spouwmuur mannen aan dat eigenlijk de vloeren mannen de isolatie van buiten naar binnen de isolatie hadden moeten aanbrengen. Het gekozen product stemt me waarschijnlijk wel tevreden.

Aanbod, Kennis en vakmanschap, Prijs/kwaliteit verhouding, Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Erg moeilijk om nog dingen met een positieve bril te zien.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5