Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Roelof Visscher

Zie boven

Over de kwaliteit van de verkoper geen probleem, die krijgt van ons een 8+ ! Ook toen de problemen kwamen was hij bereikbaar en hierop aan spreekbaar !
Over de uitvoering van de vloerisolatie werden we onaangenaam verrast met een (waarschijnlijk) onderaannemer die:
- ten eerste geen woord nederlands sprak, qua kleding niet representatief voor Nedeland Isoleert en Essent die ons de aanbeveling hiervoor deed;
- ten tweede ze kwamen in een bus die evenmin representatief genoemd kan worden voor Nederland Isoleert en Essent die ons de aanbeveling deed.
Als mijn vrouw alleen thuis was geweest had ze deze mensen beslist niet binnen gelaten. Ze hebben het werk overigens wel goed en snel uitgevoerd, maar representatie is écht een punt van aandacht !
Over de kwaliteit van de spouwmuur isolatie heb ik geen klachten, ik denk dat het goed materiaal is en de uitvoerders (hier was de representatie overigens goed !) waren voor zover ik kan beoordelen ook vakkundig. Maar de planning, oplevering en kwaliteitscontrole is écht een groot probleem.
Het uitvoeren begon zelfs eerder dan aanvankelijk gepland, er kwam zo maar een "gaatje", of ze eerder mochten komen, prima natuurlijk. De isolatie van de spouwmuur leek het heel goed te gaan. De twee zijmuren werden afgewerkt. Maar toen er een probleem optrad met onvoorziene spouw vervuiling in de achtermuur werd het werk zo maar achtergelaten (allemaal gaten in de muur) en heeft het mij heel veel werk, tijd (en dus geld) gekost om ze er weer bij te krijgen en de zaak ordentelijk af te werken zoals aangenomen.
Ik ben daar gelukkig heel vasthoudend in geweest en heb zelfs bij Essent hierover een klacht ingediend. Zo wil je als partij in dit aanbod niet dat een uitvoerder (Nederland Isoleert) met de klanten omgaat. Dit gaat ten koste van de eigen goede naam, toch ? Maar na lang aanhouden, bellen en pressen is het werk uiteindelijk toch nog op 6 jan. 2022 afgewerkt en opgeleverd.
Dus ik zal Nederland Isoleert niet gauw aanbevelen bij mijn relaties, een magere 5 !

Aanbod, Verwachte opbrengst/rendement, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het materiaal wel goed is en de vakbekwaamheid ook (als ze komen tenminste)

Score voor Nederland Isoleert: 2.5/5