Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Bij isolatie verwijderen, klanten beter informeren.
Jullie werk eerste zelf checken, en zonodig goed maken, voor factuur sturen! Warmte beeld checken moet een deel van de werkwijze vormen!

Positieve punten: een vaste prijs is vast. Geen extratjes achteraf.

Negatieve punten:
1) een uitvoering afspraak is geen afspraak. Kan nog alle kanten op. Bij ons was het een maand na de afgesproken dag.
2) onvoldoende informatie over hoeveel stof er los komt. Als wij hadden een waarschuwing gekregen over hoeveel fijn stof er kan uit komen hadden wij de vensterbank kieren aan de binnenzijde dicht gemaakt met plakband en aan de buitenzijde met compriband of kit! Veel overlast voor ons en de buren! a.ub. volgende klanten beter waarschuwen!!
3) Nederland Isoleert doen zelf geen thermoscan om te bewijzen/controleren dat werk is goed gedaan! Ook zijn onderaannemer Rouwenhorst niet. Gelukkig hebben wij het zelf laten doen door een ander, en het blijkt dat er zit tenminste 4 zones (in 64m2) waar de vulling niet goed is gegaan! Klacht met warmte beeld foto's toegestuurd naar Nederland Isoleert en wachten op een actie.

Als/Nadat ik antwoord/actie krijg zal ik deze review aanpassen.

Aanbod, Verwachte opbrengst/rendement, Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Daar een vaste prijs wordt gerespecteerd, maar er zijn beste veel negatief punten.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5