Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Reinoud Rosmolen

Succes met je klantservice!!!

Grappig dat iedereen hier het heeft over slechte communicatie. Want ik kreeg netjes een email en een sms over dat ze de volgende dag als eerste zouden komen, dus om 7.30u. Nu ik dit allemaal lees, van alle reviews sluit ik me natuurlijk bij aan, om 7.30 u geen mensen. Dus ik bel om 9.00 uur op om te vragen waar ze blijven. Krijg ik een heel lief stemmetje aan de telefoon, en ik geef nog aan, goh ik kan niet boos worden op zo'n lief stemmetje, maar geen mensen, dus waar blijven. Blijkt dat lieve stemmetje een partij te liegen, echt bizar. Geeft aan dat ze pas om 10.00 uur komen, omdat het druk is op de weg en dat ze bezig zijn met laden om daarna naar mij toe te komen. De heren die het deden zouden daarna gelijk naar mij toe komen. Blijkt achter af dat die heren allang bij iemand anders bezig waren, dus ik kreeg wel email van te voren dat ik eerste werk was, maar dat was helemaal niet zo. En dat lieve stemmetje maar zeggen van wel. Dus ik vraag jullie zijn toch onderdeel van Essent, waarop zij aangeeft, ja dat klopt, waarop ik aangeef, nou dan zal het wel geen invloed hebben als ik een klacht stuur.... weet je wat ze lettelijk vertelde.... tja je kan het proberen... met andere woorden.... succes loser.
Maar goed ze zijn om 9.55u gekomen, en ze hebben het gedaan wat we wilden. Die gasten die het gedaan hebben, zijn prima mensen!

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

De mensen die het uitvoerden waren uitstekend, maar de klantservice is echt bagger

Score voor Nederland Isoleert: 1.5/5