Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Joost

Leren plannen, geen nieuwe klanten aannemen als je ze niet fatsoenlijk kunt bedienen, leren communiceren.

Geen enkele van de afspraken die ik heb gemaakt heeft op de dag dat deze gepland was plaatsgevonden, behalve die met de isolatie-expert. Iedere afspraak werd op het laatste moment verzet, of de monteurs kwamen niet opdagen omdat de planning niet klopte. Ook is het een keer voorgekomen dat de monteurs onverrichter zake weer weg zijn gegaan omdat ze het niet zagen zitten de bodemisolatie uit te voeren. Ze moesten daarvoor onder een muurtje doorgraven dat halverwege de kamer stond, maar zagen dit ter plaatse niet zitten. Hier had ik al voor gewaarschuwd, ik had het zelf gezien en doorgegeven dat er eventueel een tweede gat zou moeten worden gezaagd, maar degene die het gat in de vloer heeft gezaagd heeft er nooit zijn hoofd in gestoken. Na veel overleg zou er dan toch onder de muur door gegraven kunnen worden. Dat de monteurs er ter plaatse vanaf zagen, was hun professioneel oordeel en kan ik mee leven. Ze zouden toen echter doorgeven dat ik gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak. Op dat telefoontje heb ik meerdere weken moeten wachten, waarna ik zelf maar weer eens contact heb opgenomen met de isolatie-expert. Die heeft toen minstens drie keer geprobeerd de planning zo ver te krijgen een afspraak met me te maken, maar ook op die manier is het niet gelukt. Ik heb zelf in de tussentijd meerdere keren zo'n 20 minuten aan de telefoon gehangen om iemand te kunnen bereiken voor die afspraak - zonder succes. Uiteindelijk is het toch gelukt. Wederom ging echter de afspraak voor het zagen van een tweede luik niet door op de initieel afgesproken dag, waardoor ik mijn agenda weer kon omgooien. 3,5 maand na de eerste afspraak met de isolatie-expert zijn eindelijk zowel de muren als de bodem geïsoleerd.

Maar het is nog steeds niet klaar... Nu wacht ik helaas weer op een telefoontje om de gaten voor de ontluchting van de kruipruimte te boren. Die zouden de monteurs van de vloerisolatie boren volgens de muurisolatiemonteurs, maar de monteurs van de vloerisolatie hadden hier geen gereedschap voor en zouden dit doorgeven zodat ik gebeld word. Ik moet nu dus nog een keer een afspraak maken voor een deel van de werkzaamheden. Als ik hier zelf bovendien niet alert op was geweest, zou binnen een paar jaar mijn houten vloer rot zijn door het opgesloten vocht in de kruipruimte. Ik heb voor vrijwel iedere handeling opnieuw moeten bellen, in de gaten moeten houden of alles wel gedaan werd en moeten vertellen hoe het werk uitgevoerd moet worden. Daar zit je niet op te wachten als je meer dan €2.000 betaalt voor uiteindelijk een paar uur werk. Ik heb zelf meer uur besteed aan bellen en wachten dan dat alle personeelsleden van Nederland Isoleert bij elkaar voor me kwijt zijn geweest.

Er is weinig aan te merken op de uitvoering en het advies van de isolatie-expert, maar de communicatie en planning draaien compleet in de soep bij Nederland Isoleert. Er lijkt geen communicatie onderling tussen de monteurs, de isolatie-expert en de planning te zijn.

Aanbod, Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

weinig

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Vervelend te vernemen dat eea niet naar wens is verlopen, onze welgemeende excuses hiervoor. Gelukkig zijn de isolatie werkzaamheden inmiddels naar tevredenheid uitgevoerd. Wat betreft de communicatie zullen wij uw bericht intern mee nemen om hier in de toekomst verbetering in te brengen. Graag komen wij met u in contact om de zaken naar tevredenheid af te ronden. Hiervoor zullen wij spoedig contact met u opnemen.
Klantenservice Nederland isoleert.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5