Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

N. Dol

Eerder informeren als isolatie onverhoopt niet door kan gaan; pak de telefoon en laat niet de monteurs uren later de mededeling doen.

De kennis van de medewerkers is totaal anders. Degene die de isolatie heeft uitgevoerd wist echt wat er gebeuren moest in onze situatie, terwijl ALLE andere medewerkers ervan uit gingen, dat isolatie van binnenuit noodzakelijk was. Degene die het uiteindelijk heeft uitgevoerd, had de kennis en kunde om het wel van buitenaf uit te voeren, gewoon via de kopse kant van de spouw van voor naar achter en van boven naar beneden. Is dat onwetendheid van alle andere medewerkers waarmee we contact hebben gehad?
Of is de uitvoering wel goed gedaan? Kon het eigenlijk wel, zoals het nu gedaan is?
Deze twijfel maakt aanbevelen bij anderen wel lastig.....

Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Het moment van herstel van de uitvoerdatum (door overmacht met de machines niet uit kunnen voeren op afgesproken datum) lag niet verder dan 2 weken na de oorspronkelijke afspraak.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat er een uitvoerder bij u was die een oplossing heeft weten te vinden om te voorkomen dat we van binnenuit hebben moeten isoleren.
Wij begrijpen dat u twijfels heeft gezien dit niet eerder ter sprake is geweest.
Echter werken al onze uitvoerders volgens vaste richtlijnen waardoor we er vanuit kunnen gaan dat de werkzaamheden juist worden uitgevoerd.
Mochten er nog vragen zijn kunt u altijd contact met ons kantoor of de adviseur opnemen waarna wij u graag verder helpen.
Klantenservice Nederland isoleert.

Score voor Nederland Isoleert: 3/5