Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Goede beoordeling van wat er moet gebeuren en juiste inschatting.
verkoper zal ook onder de vloer moeten gaan kijken om een juist beeld te krijgen.

Vertegenwoordiger die langs kwam gaf verkeerde voorlichting over roosters. Hij gaf aan dat er vier nieuwe roosters in moesten. Toen de monteurs zijn in de kruipruimte gaan kijken en bleken de rooster gewoon goed te zijn. Gelukkig keken zij anders had ik € 374,00 moeten betalen voor iets wat helemaal niet nodig was. Dus vertegenwoordiger was te kort door de bocht en is ook helemaal niet onder de vloer geweest om te kijken. Een slechte beoordeling van wat er moet gebeuren en mensen zo onnodig kosten in rekening brengen. Heb er geen goed gevoel aan over gehouden.

Snelheid en levering, Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

snelle levering en monteurs werkten goed en netjes

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Onze adviseurs maken een eerste opname, de uitvoerders hebben hier nog een laatste woord in gezien zij de situatie nog specifieker kunnen bekijken. Als blijkt dat er zaken berekend zijn die achteraf niet nodig blijken zullen wij dit bedrag netjes crediteren.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice