Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Rebekka Wessels

Houden aan afspraken, niet zo veel achteraan bellen, medewerkers sturen die deskundig zijn en tenminste een beetje Nederlands praten.

De uitvoering van de werkzaamheden was goed maar het was ene gedoe om er te komen. Voor het eerst werd ik maandenlang wekelijks meerdere keren gebeld om een afspraak te plannen ofwel ik had aangegeven dat ik zelf contact opneem als ik weet wanneer de nieuwe kozijnen komen. Daarnaast ging eerste afspraak waar met folie vloerisolatie gelegd zou worden niet door omdat de medewerker zei dat dit niet kon. Toen werd aangeboden om bodemisolatie te doen. Dit is prima gedaan maar gaven de medewerkers toen aan dat ze denken dat er wel toch folie vloerisolatie gelegd had kunnen worden. De medewerkers die de vloerisolatie niet konden leggen spraken bijna geen Nederlands. Prima als ze buitenlands zijn, ik ben zelf Duits, maar het is toch handig als de klant met hun kan communiceren. Dus nee ik ben niet echt tevreden met de service.

Persoonlijk advies, Verwachte opbrengst/rendement, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers die uiteindelijk de installatie hebben uitgevoerd waren kundig, snel en vriendelijk.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Jammer te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over de geleverde service.
Onze welgemeende excuses hiervoor.
Gelukkig is het isoleren toch tot een goed resultaat gekomen.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij graag van u.
Ik zou u willen vragen om ons dan te mailen waarna wij u graag verder helpen.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice