Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Beloof alleen wat mogelijk is

Omdat de verkoper dingen beloofd die niet mogelijk zijn.
Vloerisolatie; staat water in de kruipruimte wij vertellen dat het in de winter veel meer is. Was geen probleem. Komen ze de vloer isoleren nee hier staat teveel water hier kunnen we niet werken.
Dakisolatie; we wonen aan een autovrijpad volgens de verkoper geen probleem want er kan een aanhangwagen komen. Eindstand komt er een veelste grote bus dat niet kan komen. Blijken ze voor Dakisolatie geen aanhang wagen te hebben. Wel word er meerdere keren degrote auto ingepland ipv een kleinere bus. Nee Nederland isoleert beveel ik niet aan.

Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Isoleren ging vlug toen ze er waren

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat het isoleren van de vloer uiteindelijk technisch gezien niet mogelijk bleek te zijn. Onze adviseurs doen een eerste inspectie maar de uitvoerders hebben uiteindelijk het eind woord. Zij komen in de praktijk namelijk soms dingen tegen die de adviseur niet heeft kunnen zien of anders heeft beoordeeld op dat specifieke moment. Dat is dan uiteraard erg vervelend en we proberen dan ook altijd mee te denken voor een alternatief. Dat lukt vaak wel maar helaas niet altijd.
Gelukkig heeft het isoleren van het dak uiteindelijk plaats gevonden.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice