Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Zorg dat je ook blind kunt isoleren als daar de wens van de bewoners in zitten.

Liever niet, slecht bereikbaar na isolatie voor vragen. Ook is blind isoleren niet mogelijk. En de uitvoering van het graven lukte niet. Dat maakt het advies beperkt en tegenstrijdig. We moeten nu verder zoeken naar een andere partij. Heel spijtig!

Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs wat prima, ze hebben eerste deel geïsoleerd. Maar klantenservice is bedroevend. Als je belt en uitlegt dat een vervolgafspraak geannuleerd moet worden ivm niet blind isoleren, krijg je een: “oké, doei!” Serieus?! Is dit de manier van klanten te woord staan?

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Jammer dat de uitvoering niet geleverd kon worden zoals in eerste instantie voor ogen was. Uiteraard worden deze kosten dan ook niet in rekening gebracht.
Wij kunnen ons niet voorstellen dat onze telefonisten u op die manier te woord hebben gestaan. Zij krijgen allemaal een goede inwerkperiode en worden tussentijds regelmatig gescreend op hun communicatie vaardigheden. Mocht dit desondanks toch de manier zijn waarop u te woord bent gestaan dan spijt ons dat zeer. Dit zullen wij dan ook intern bespreken.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice