Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Susanne

Opruimen na werkzaamheden, zowel binnen als buiten

Voorgespeeld was prima, werkzaamheden ook prima, maar er is wel een rotzooi achter gelaten. De slang werd van voren naar achteren gehaald door het huis heen, maar opruimen werd er niet gedaan. Even een bezem erdoor was wel het minste wat gedaan had kunnen worden. Mijn hele deur was roze van het stof en bij de buren lag het isolatie materiaal. Daar zou wat meer aandacht op besteed worden.

Aanbod, Prijs/kwaliteit verhouding, Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

Kennis van zaken

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend dat u niet tevreden bent over de opruimwerkzaamheden. Voordat de monteurs vertrekken wordt er met de klant een formulier doorgenomen waarna er een handtekening wordt gezet voor akkoord van opleveren. Als er op dat moment nog zaken zijn waar de klant niet tevreden over is kan dat op dat moment gemeld worden zodat de monteurs hier op dat moment nog iets aan kunnen veranderen indien mogelijk.
Jammer dat dit desondanks niet goed is verlopen. Mochten wij u hierin nog ergens mee van dienst kunnen zijn nodig ik u uit hier een mail voor te sturen, wij helpen u dan graag verder.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice