Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

De opdracht die de uitvoerders krijgen moet wel kloppen met de offerte die ik heb gehad en dat was niet het geval.

Er waren problemen wat er wel en niet gedaan moest worden. Er was overeengekomen dat de hele vloer zou worden geïsoleerd inclusief de drie convectorputten. Tijdens het werk bleek dat dat laatste niet in de werkopdracht was vermeld. Dat gaf spanning onder de werkers. Ze wilden betaald worden voor de extra uren voor het isoleren van de convectorputten, wat ik niet onredelijk vond. Achteraf bleek dat de convectorputten alleen aan de voor en zijkant zijn geïsoleerd en niet aan de achterkant, terwijl ik met Wim van Straten had afgesproken dat de convectorputten rondom geïsoleerd zouden worden. Dus via de achterkant is er nog steeds warmteverlies.

Betrouwbaarheid van de leverancier, Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke uitvoerders.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Inmiddels is er contact geweest en staat er een technische inspectie ingepland om op die manier een oplossing in kaart te brengen.
Ik vertrouw er op dat alles netjes zal worden opgelost.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice