Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

H van der Veen

Beter informeren van de verkopers, de telefoon dienst moet wel echt contact hebben met de klant en er niet vanuit gaan dat iedereen zijn voicemail gebruikt. Men kan soms beter werken met een e-mail.

Omdat de communicatie erg slecht is, de verkoper mij, bleek achteraf, geen goede adviezen heeft gegeven. Mijn advies is dan ook laat de monteurs de verkopers voorlichten, want de praktijk is geheel anders dan de theorie. Ik ben een alleengaander, en moest de kruipruimte leeghalen van de verkoper en het was ook te vochtig, dus voorlopig kon er niet gewerkt worden. Hoe krijg ik die ruimte leeg? Achteraf bleek dat helemaal niet te hoeven, want de monteurs konden het probleem zo oplossen, waar heb ik al die slapeloze nachten nu voor gehad, de verkoper moet beter geïnformeerd zijn.
Er is niet met mij gecommuniceerd wanneer de isolatie werd uitgevoerd, de monteurs stonden zo maar voor de deur. Het was de overredingskracht van de monteur, om het toch maar nu te doen en door hen ben ik nu tevreden.

Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

het eindresultaat en de vriendelijkheid van de monteurs

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben in het algemeen de afspraak dat een te isoleren ruimte vrij toegankelijk en werkzaam moet zijn voor de isoleerders. Dit dient van te voren te worden aangegeven door de adviseur zoals hij dus ook netjes heeft gedaan. Dat de monteurs soms in de praktijk anders aanbieden is dan uit coulance.
Vervelend dat u hier slecht van heeft geslapen, dat is nu ook niet de bedoeling natuurlijk.
Fijn te vernemen dat het eindresultaat wel naar tevredenheid is afgerond.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice