Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Ronald

Communiceer met u klanten en reageer op E-mail. Doe ook iets met de feedback!!!!

Eerste afspraak werd zeer snel gemaakt, maar toen ging het mis qua communicatie. Ik kon via de website geen afspraak maken voor de uitvoering, vervolgens werd ik op een dinsdag rond 12:30 uur gebeld en toen was er een probleem met het systeem. Ik zou later die middag terug worden gebeld, maar 2 maanden verder nog steeds niks. Uiteindelijk binnen de gestelde 14 dagen geprobeerd om het contract op te zeggen, maar ook hier geen reacties via mail en telefonisch niet te bereiken. Uiteindelijk werd ik gebeld door de onderaannemer die het werk zou uitvoeren en heb ik dit toch maar geaccepteerd. Op 16 maart de laatste werkzaamheden afgerond en 2 dagen later kreeg ik wel al de rekening (TOEN KON HET WEL!!!). Weer 1 dag later kreeg ik een mail, dat de onderaannemer met mij contact zou opnemen om de werkzaamheden in te plannen?????????????

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

De uitvoerende werkzaamheden door de onderaannemer A. Rouwenhorst

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend dat aanloop naar het uiteindelijke isoleren niet is verlopen hoe u het zou mogen verwachten, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback mee nemen en zorgen dat hier in aan gewerkt zal worden.
Gelukkig is de uitvoering uiteindelijk naar tevredenheid afgerond.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice