Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

peter lucassen

Wees meer open over de prijsopbouw, klantenservice erg vriendelijk maar geven geen concrete antwoorden.

prijs viel me uiteindelijk tegen (52 euro per vierkante meter is erg hoog). Gelikt verhaal van de "expert" over eerlijke prijs en collectief voordeel hebben mij, vertrouwend op de ecpert en leek op gebied van isolatie, over gehaald. Ik krijg, ondanks aandringen, geen specificatie van de factuur waardoor er toch een rare smaak over blijft....Via andere kanalen zii vierkante meter prijzen tussen de 12.50 en 25 euro, all in....aanmerkelijk goedkoper en met het zelfde vulmiddel van Knauff

Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

aardige mensen, netjes opgeleverd, waren snel en efficient, binnen een uurtje was de klus gepiept, 22 vierkante meter geisoleerd a 52 euro per meter......

Reactie Nederland Isoleert:

Vervelend te vernemen dat de zaken niet zijn verlopen zoals u van ons mag verwachten, onze excuses hiervoor.

Score voor Nederland Isoleert: 2.5/5