Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Doe een na controle en laat hoog werkers komen die op straat kunnen blijven staan

De hoogwerker heeft mijn oprit en plantenbak vernielt.
Die extra kosten krijg ik er gratis bij

Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Er was nog veel werk om het zand en cement op te ruimen. Ik dacht dat dat bij de klus hoorde. Ben daarna nog een uur bezig geweest om de monteurs op gang te krijgen omdat de accu van hun bus leeg was.
Achteraf stelde ik vast dat met de hoogwerker de oprit en tuin was ingereden waardoor de bestrating is verzakt en een rand van de bloembak de grond in is gereden. Kosten komen daar nog bovenop. Van dat perspectief uit vind ik deze enquête belabberd, er is alleen plek om "duimpjes" te geven, met de na controle van het werk en de achtergelaten situatie blijft de klant zitten. Niet zoals ik verwacht had van deze firma. Ik ben in deze teleurgesteld, maar dit zal waarschijnlijk worden afgedaan als een "negatieve en zeurende" klant. Met deze ervaring vrees ik ook dat hier niets aan gedaan gaat worden en ik deze extra kosten op de koop toe krijg.

Reactie Nederland Isoleert:

Vervelend te vernemen dat de zaken niet zijn verlopen zoals u van ons mag verwachten, onze excuses hiervoor.
Wij vragen u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. U mag dit per email doen met foto's van de schade. Na ontvangst nemen wij contact met u op.
Afdeling Klantenservice

Score voor Nederland Isoleert: 2.5/5