Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Gerard Kosse

Een betere technische schouw en meer informatie over de mogelijke hinder.

Het werk is voor zover wij dat kunnen beoordelen goed gedaan. Maar waar wij erg van geschrokken zijn is de stof die achterbleef nadat het bedrijf afgelopen dinsdag 5 april de spouwmuren had leeggezogen. Na afloop was het hele huis stoffig en op zolder lag op sommige plaatsen het oude isolatiematriaal 3-4 cm dik. Wij hebben een open zolder. Hierdoor heeft het zich door het gehele huis verspreid. Ook in de meeste kasten Ik denk dat we een week nodig hebben om alles weer schoon te maken. Het heeft ons een stofzuiger gekost. We moesten een nieuwe kopen en we moesten een bouwstofzuiger huren. Het ergste is nog dat één van ons beiden ernstige longproblemen heeft. In eerste instantie dachten we dat wij gewoon pech hadden. Maar in gesprek met de mensen die aan het werk waren werd ons duidelijk dat dit wel vaker gebeurt. We hadden wel rekening gehouden met wat stof maar dit is ons erg rauw op het dak gevallen. Onze kritiek richt zich dan ook met name op de voorlichting. De isolatie expert had ons moeten wijzen op dit probleem. Er is echter hier geen woord over gerept. Als ons daar van te voren op was gewezen dan hadden wij maatregelen getroffen. Nu zitten we met enorm veel nawerk en een onkostenpost waar we niet op gerekend hadden.
Overigens is de dakisolatie dat afgelopen woensdag had moeten worden geinstalleerd nog niet gerealiseerd. De medewerkers kregen onderweg naar Dokkum pech met hun auto. Tot op dit moment is er nog geen vervolgafspraak gepland.

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

n.v.t.

Score voor Nederland Isoleert: 3/5