Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Boddaert

Geen foute informatie geven

Uw adviseur is bij ons langs geweest om te inventariseren wat wij kunnen doen qua isolatie. Hij vertelde ons dat Den Haag de enige gemeente in Nederland is die subsidie geeft ook als je slechts 1 investering doet op het gebied van isolatie, waar andere gemeenten minimaal 2 investeringen verlangen. Dit is een van de redenen geweest om uw offerte te accepteren en de isolatie is inmiddels gedaan. Ik heb de subsidie nu aangevraagd maar kreeg als reactie dat ik minimaal 2 investeringen moet doen om voor subsidie in aanmerking te komen. Ik ervaar het verhaal van de adviseur als een verkooppraatje en oplichting. Ik ga hier nog werk van maken!

Prijs/kwaliteit verhouding, Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

niets

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat u foutieve informatie heeft ontvangen. Wij zien dat de uitvoering reeds heeft plaats gevonden. Wij zouden dan ook graag van u horen waar we u nog verder mee kunnen helpen. Hiervoor heb ik zojuist telefonisch contact met u gezocht maar heb u helaas niet te pakken gekregen. Wij nodigen u uit een mail te sturen zodat wij weten hoe wij u verder nog van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijk groet,
Afdeling klantenservice.