Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

A. Kuijvenhoven

Geen enkele suggestie of tip. Alles is op een uitstekende manier verlopen en we zijn zeer tevreden. Nu alleen nog de subsidieaanvraag m.b.t. spouwmuur-en vloerisolatie door Nederland isoleert en de uitkering daarvan en dan is het proces 100% uitstekend verlopen. Voor overige verduurzamingsregelingen gaan wij beslist weer naar Nederland isoleert.

In de eerste plaats om te komen tot verduurzaming en vervolgens geeft het meer comfort in huis en is het een besparing op de energiekosten.

Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap, Prijs/kwaliteit verhouding, Snelheid en levering, Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

We hadden eerst Duradesign ingeschakeld maar daar waren we buiten alle isolatie werkzaamheden 600 euro voor een voorafgaand rapport kwijt en vervolgens 1500 euro begeleidingskosten. Daarnaast
7200 euro voor de spouwmuur en vloerisolatie. Bij "Nederland isoleert" geen rapportkosten en begeleidingskosten. Alleen de isolatiekosten 4900 euro. En dit alles in één week uitgevoerd op een heel prettige wijze. Hulde aan Wim uit Capelle aan de IJssel voor de heldere adviezen en aan Amin en Jeroen die de vloerisolatie op professionele en prettige wijze hebben uitgevoerd en aan Julian en Robert die op dezelfde wijze de spouwmuurisolatie hebben uitgevoerd.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat u zo tevreden bent.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice.