Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

I. Van den Noort-Brink

Telefonische bereikbaarheid is een drama, je word niet teruggebeld als ze zeggen dat het die dag nog gebeurd en op de mail word binnen 5 werkdagen ook niet gereageerd. Zelf inplannen is veel makkelijker en werkt wel, ik begreep dat jullie dit willen afschaffen, zou ik niet doen!

Snelle levering, rommelig en niet efficiënt in afspraken regelen, moeilijk telefonisch bereikbaar, teefonisch personeel niet helemaal goed op de hoogte van bepaalde afspraken maar wel super vriendelijke mensen allemaal

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Betrouwbaarheid van de leverancier, Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

Dat we terug gebeld werden door de verkoper toen bleek dat het advies dat we in eerste instantie hadden gekregen toch niet door kon gaan. Hij heeft gelijk meegedacht in een andere oplossing

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de mooie review.
Door grote drukte op het moment is de bereikbaarheid inderdaad helaas niet zoals we het graag zouden willen, onze excuses hiervoor.
Fijn dat alles uiteindelijk goed is opgepakt en uitgevoerd.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice.