Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Patrick Haveman

Zie hierboven. Rommelige communicatie en ineens vlak voor de afspraak overdracht naar een externe partij.

Contact met medewerkers verloopt moeizaam. De een heeft wel verstand van zaken, de ander niet. De een kan bepaalde afspraken inplannen, de ander weer niet. Ineens tussentijds is een paar dagen voor de datum van afspraak de hele opdracht overgeheveld naar een externe partij. Ik vond het een chaotisch proces, vanaf dat ik akkoord ging met de offerte werd het best wel rommelig en veel gedoe.

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Aanbod, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

de snelheid waarmee alles ging tijdens de werkzaamheden zelf.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte meneer/mevrouw,
Wij kunnen ons voorstellen dat eea niet geheel duidelijk is geweest waarvoor onze welgemeende excuses. Voor zo ver verder bekend is alles verder goed verlopen. Mochten er toch nog zaken zijn waar u niet tevreden over bent dan horen wij dat graag per mail van u. We zullen dan nav de mail contact met u opnemen.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice