Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

De isolatie-expert heeft ons goed voorgelicht. Handig om gemaakte afspraken dan ook na te komen.

Afspraak dat er gemeld zou worden wanneer er gewerkt zou worden is niet nagekomen. De beloofde foto's, die de heren hebben gemaakt zijn nog niet gestuurd en die hebben we nodig voor de subsidieaanvraag. Net als de ingevulde formulieren die nodig zijn voor die aanvraag.

Verwachte opbrengst/rendement, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

De mensen die hebben geinstalleerd hebben wel zo goed als mogelijk is met ons gecommuniceerd. De taal was wel een probleem.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review en onze welgemeende excuses voor de gang van zaken.
Wij hebben intern een bericht uitgezet om er voor te zorgen dat u alles wat u nodig heeft voor de aanvraag van subsidie zo spoedig mogelijk zal ontvangen.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice