Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Koos Lukkien

Wij hadden een hoogwerker nodig en die is ook keurig op de ochtend zelf gebracht door het verhuurbedrijf, overigens zonder even contact met ons te hebben (enige minpuntje ten aanzien hier van). Daarbij waren ook rijplaten nodig om te voor komen dat de oprit schade op zou lopen. Deze rijplaten werden op woensdagmiddag, een dag voor het aanbrengen van de spouwmuurisolatie al afgeleverd en werden zonder mededeling vooraf en zonder het even mee te delen, op de stoep gedeponeerd. Aangezien wij er niet op de hoogte waren dat deze rijplaten gebruik zouden worden heb ik contact op genomen met jullie waarin bevestigd werd dat dit te maken had met het gebruik van de hoogwerker. De hoogwerker werd keurig aan het einde van de dag weer opgehaald door het verhuurbedrijf maar de rijplaten, die weer op de stoep waren neergelegd, bleven liggen daar die blijkbaar weer van een ander verhuurbedrijf waren gehuurd. Ik heb vrijdag ochtend met een van jullie medewerkers contact opgenomen met de vraag of de rijplaten die dag nog opgehaald zouden worden omdat ik het niet wenselijk vond dat ze daar ook in het weekend zouden blijven liggen. Ik werd keurig te woord gestaan maar de mevrouw die ik aan de telefoon had wist mij ook niet te vertellen wanneer de platen gehaald zouden worden maar zou navraag doen. Ik heb haar nog wel gemeld dat ik mij niet verantwoordelijk voelde voor eventuele valpartijen aangezien de stoep niet bedoeld is voor dit soort materiaal. Resultaat is uiteindelijk geweest dat de platen pas vanochtend, op maandag, opgehaald zijn.

Goede service en doen wat afgesproken is

Persoonlijk advies, Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

Leuke medewerkers die uitermate beleeft waren en deden wat er van hen verwacht werd.

Score voor Nederland Isoleert: 5/5