Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

De eerste afspraak was voor een offerte. Ik had het via Essent gedaan omdat me dat betrouwbaar leek. Van de medewerker kreeg ik uitleg. Hij vertelde dat ze 5u werk zouden hebben om het gedeelte dat ik wilde te isoleren. De uitvoerders zijn hier net iets meer dan 2u geweest. Ik vind dan 2720 wel dik betaald. Kon verder niet controleren of het goed was gegaan omdat ik op krukken liep en niet steeds buiten kon zijn. Ze hadden me kunnen vragen of ik de slaapkamerraampjes dicht had kunnen doen. Die hebben ze zelf dicht gedrukt maar er ligt toch veel rode stof in huis. Ook buiten veel witte isolatie en rood gruis op kozijnen en vensterbanken. Ook waait de witte isolatie door de straat. De man die het opnam zei dat ik nog subsidie kon krijgen. Nu is dat voor 2 isolerende maatregelen maar na 1 januari ook voor 1. Hij zei dat ik ongeveer 500 terug zou krijgen. Ik heb informatie hierover gezocht op internet maar dat kan ik nergens terug vinden.

Wat viel u in positieve zin op?

snel geleverd

Score voor Nederland Isoleert: 2/5