Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Maikel Van Den Brand

Beteren nazorg en geen ‘fratsen’ met extra kosten die niet gemaakt hoefden te worden.

Over de installatie en voortraject ben ik (gedeeltelijk) tevreden. Over het stuk nazorg ontevreden! In de offerte stond niks over een hoogwerker. Op de dag van de installatie werd hier een hoogwerker afgeleverd, deze was totaal overbodig (dit zeiden de installateurs ook). Kosten die dus niet gemaakt hoefden te worden. Op de factuur stond deze hoogwerker ook bij de kosten maar is deze wel in dezelfde factuur gecrediteerd, niet de goede manier! Deze kosten dienen van het offerte bedrag afgehaald te worden en niet factureren en dan crediteren. Hier heb ik met de vertegenwoordiger contact over gehad, die zou het in orde maken. Verder heb ik een mail gestuurd met de vraag of de benodigde foto’s en andere informatie voor de aanvraag van de energiebesparende subsidie kon worden doorgestuurd, helaas nog niks mogen ontvangen. Ook het telefoonnummer is totaal niet bereikbaar. Geen goede zaken allemaal.

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

De installateurs.

Score voor Nederland Isoleert: 1.5/5