Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Voer een pittig gesprek met Frank Boeijen en eventuele andere adviseurs, om geen dingen te beloven die niet waargemaakt kunnen worden. De reden dat de monteurs zo snel konden komen, was dat ze die ochtend al in een paar woningen waren geweest waar ze niet aan de slag konden wegens gebreken die de adviseur al had kunnen zien, enw aarvan de adviseur opgewerkt had meegedeeld dat de monteurs dit wel konden opruimen/oplossen. Dit stelt klanten teleur (waaronder mij dus ook) en ik schat in dat het op termijn ook beschikbaarheid van monteurs gaat kosten, want die moeten constant slecht nieuws brengen en/of onverrichter zake weer vertrekken, en dat zal hun werkplezier niet ten goede komen.

De isolatie zelf lijkt me prima uitgevoerd, maar ik ben verkeerd geïnformeerd door de adviseur, waardoor dit de enige aanbieder leek waarmee ik in zee kon gaan. Dit is door de klantenservice netjes opgepakt (creditnota voor misgelopen subsidie gehad, top) maar evengoed zou ik niet opnieuw voor Nederland Isoleert kiezen (en dus ook niet aanbevelen)

Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Snel een afspraak en snel geleverd. Opgewekte monteurs die bekwaam aan de slag gaan.

Score voor Nederland Isoleert: 2.5/5