Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Er zit een delta in de kennis tussen de adviseur en de monteurs. Dit heb ik als hinderlijk ervaren. De adviseur vertelt mij wat maar wordt niet uitgevoerd omdat het niet kan of omdat het niet raadzaam is.

- Er wordt door de monteurs toegezegd dat opnames / foto's met de factuur wordt meegestuurd. Gebeurd niet. Zowel bij de vloerisolatie als bij de spouwmuur is dit aangeven en ontvangen we dit niet.
- Volgorde van isoleren. Navraag over gedaan. Maakte niet uit. Maakt kennelijk wel uit, voor de spouwisolatie wil men in de kruipruimte kunnen kijken waar leiding lopen ivm ventilatieroosters dat ging nu niet en ook door het niet ontvangen van de filmpjes niet mogelijk om te laten zien. Tevens had het team geen inspectiecamera bij die lang genoeg is om na voorboren te kunnen kijken
- Tijdsvak communnicatie dag ervoor wordt erg laat verstuurd, na 18.00 uur. SMS en e-mail komen niet overeen bij de spouwmuurisolatie. SMS geeft aan we arriveren tussen 8.00 en 12.00, de mail geeft aan "u bent de eerste klant en we verwachten rond 07.30 bij u te zijn". Dat is nogal een verschil.
- Steiger en borstels plaatsen meegenomen in spouwmuurofferte. Borstels kan volgens de uitvoerders eigenlijk alleen met een 18mm voeg. Met een 14 mm voeg zoals wij hebben plaatsen ze dit niet ivm schade aan bakstenen bij het boren. Tevens had het team geen steiger bij waar in het voorgesprek heel duidelijk op gehamerd werd.

Verwachte opbrengst/rendement, Snelheid en levering, Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Ondanks dat de monteurs uit het buitenland komen liep communicatie goed. Ze waren beide keren erg vriendelijk, correct en netjes. Gaven goed uitleg bij navraag. Hebben echter allemaal haast ivm de hoeveelheid adressen die ze moeten uitvoeren.

Score voor Nederland Isoleert: 2.5/5