Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Raymond de Laat

Een avond van tevoren een afspraak maken over wanneer de intake plaatsvind èn over hoe laat er geïsoleerd gaat worden is best wel kort dag. Zou beter kunnen. Sommige mensen werken en kunnen niet zomaar binnen 24 een dag vrij krijgen.

De factuur is niet wat ik gewend ben. Er staat Mevrouw Raymond de Laat in de aanhef, maar ik ben een man en zie er ook zo uit (hadden jullie kunnen zien tijdens het intakegesprek en de isolatiedag zelf :-)
Verder zou het wel handig zijn dat jullie vermelden onder welke referentie ik de betaling mag overmaken (Factuurnummer of ordernummer of klantnummer of meldcode…). Ik heb voor het factuurnummer gekozen maar snap best dat dit voor sommige mensen een vraagteken oplevert.

Al met al superbedankt dat jullie op korte termijn mijn huis hebben geïsoleerd. Het was een leuke middag en zeer interessant om eens te zien hoe dit in z’n werk gaat.

Cheers,
MENEER Raymond de Laat ;-)

Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Vrolijke installateurs

Score voor Nederland Isoleert: 3/5