Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Frank Immens

Ik begrijp op dit moment dat vraag en aanbod zegeviert en ben zelf met volle verstand akkoord gegaan met uw aanbieding. Tevens was het plezierig dat jullie ons zeer snel van dienst konden zijn. Uiteindelijk zijn ze met twee collega's 1,5 uur bezig geweest voor één voorgeven en een 1/2 achtergevel. Volgens de commerçant word er gewerkt met een standaard start tarief (begrijpelijk) echter een starttarief van € 1.200,- voor onze situatie is zeer hoog. Wij kunnen het dan hebben over onderhoud en gebruik pomp, gereedschap, materieel, materiaal, offerte kosten, voorrijkosten etc. maar dan kom in nog steeds op een uurloon van ca € 200,- per uur per persoon. Ik zou het start tarief nogmaals herzien en een tussenstap maken. Zo kan de schoorsteen zowel bij jullie als bij ons (hopelijk wat minder) blijven roken.

Correct personeel zowel binnendienst als buitendienst

Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid waarmee geacteerd werd

Score voor Nederland Isoleert: 4/5