Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Bij mij was er 2 verschillende klantnummers, dus het was niet prettig. Daarnaast zou het fijn zijn als er 1 vaste contactpersoon per klantnummer hiervoor gekoppeld is, waardoor er daarna goed communicatie is ontstaan. Daarvoor was het niet zo.

Ik adviseer niet meer in samenwerking met Technisol.

In eerste instantie had ik diverse personen via email, waardoor ik alsnog verzoek heb gevraagd voor 1 vaste contactpersoon. Die persoon heb ik meerdere keren gemaild, totdat ik na mijn vakantie niets van hem hoorde. Nagevraagd hoe het zat, het bleek dat hij al weg was en andere baan heeft gevonden, waardoor ik nog moet afhandelen met andere persoon, die persoon kwam heel aardig vrouw over, die heeft met mij meerdere keren gemaild en zij kwam heel prettig over, toont begrip in mijn situatie wat klacht betreft over bedrijf Technisol , die bij ons thuis deze opdracht heeft uitgevoerd. Ik vind deze tussenpersoon heel goed gegaan, alleen heeft het wel lang geduurd i.v.m. klacht. ik zou jullie adviseren om niet meer in samenwerking met Technisol gaan doen, onvriendelijk mensen en respectloos, als ik eerlijk mag zeggen.
Eerste afspraak was ingepland, maar die ging niet door omdat er geen parkeerplaats was bij onze drukke straat, ze hebben ons geen informatie gegeven dat we hiervoor parkeerplaats (3x plek) vrij voor hun vrachtwagen zouden maken, waardoor er dan 2 maanden later pas nieuwe afspraak hiervoor is gemaakt. Dat vind ik geen goede service. We hadden vrij genomen van onze werk, dus het was wel flink balen allemaal. Ze zouden de hele dag mee bezig maar ze waren binnen 2,5 uren al klaar hoewel we op die dag vrij moesten nemen en ze hebben amper opgeruimd, overal rommel achtergelaten, die hebben we filmpje en foto's gemaild naar Nederland Isoleert. Die hebben ons klacht serieus genomen. Als u daarover meer wilt weten, kunt u deze klacht wel bij hun systeem doornemen van mijn situatie.

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Meneer die bij ons thuis kwam om informatie geven over isolatie, die is ons heel goed bevallen. Die meneer kwam heel kennis en betrokkenheid over.

Score voor Nederland Isoleert: 3/5
Woonplaats DORDRECHT