Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Herrebout / Van Roijen

Vooral betere communicatie. De uitvoerders hadden een verkeerd beeld van de situatie en waren niet geïnformeerd over onze wensen.

Wat ook heel slecht was: na de offerte op 27 juli konden we via internet data voor de uitvoering te geven. Dat hebben we per omgaande gedaan. Na twee maanden kwam er nog geen bericht over de datum van de uitvoering (terwijl bij de offerte gemeld was dat de uitvoering binnen 6 weken zou worden gedaan).

Pas nadat we gemaild en gebeld hebben kregen we bericht dat we ingepland zouden gaan worden. Uiteindelijk werd dit 6 oktober.

We zouden via een SMS bericht krijgen op welk dagdeel de uitvoerders zouden komen: is niet gebeurd.

Na uitvoering hebben we meldeing gemaakt van onze teleurstelling over deze gang van zaken. Reactie hierop: niets.

Echt heel teleeurstellend.

Heel gebrekkige communicatie, naar de klant en intern

Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de (ingehuurde) uitvoerders van de spouwmuurisolatie de installatie snel en goed uitvoerden en deskundiger waren dan de opname van de offerte door Ned. Iso.

Score voor Nederland Isoleert: 1.5/5