Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Marleen Bel-Broersma

Betere communicatie naar elkaar en naar de klant.

Er komt een 'expert' op bezoek die verteld dat vloerisolatie wél kan maar spouwmuurisolatie niet. We maken een afspraak voor de vloerisolatie. Mede daardoor besluiten we voor vloerverwarming te kiezen. Op de dag dat onze vloerisolatie geplaatst zou worden is na één blik van de werklui onder de vloer blijkbaar direct duidelijk dat we geen vloerisolatie kunnen krijgen ivm te kleine kruipruimte. Er zou nog contact met ons opgenomen worden hierover. Dit is niet gebeurd.
Vervolgens komt er twee weken later iemand langs om roosters te plaatsen. Wij snappen hier niks van en na het verhaal uitgelegd te hebben (geen vloerisolatie mogelijk) zegt deze man (nadat hij onder de vloer heeft gekeken) dat de vloerisolatie wél kan. Wederom zou er weer contact met ons opgenomen worden. Ook dit is niet gebeurd.
Een vloerverwarming (zonder isolatie) en twee vrije dagen opgenomen van werk later zitten we nog altijd zonder isolatie. Ook kunnen we mede hierdoor geen subsidie terugkrijgen van alle nieuwe ramen die we geplaatst hebben omdat dit alleen icm isolatie kan.
Laatst hebben we een seconde opinie gevraagd bij een ander bedrijf en die concludeerde dat de vloerisolatie niet kan maar de spouwmuurisolatie wél.... ze hebben ruim 30 jaar ervaring en hiermee gaan we dan maar in zee.
Krijgen we deze week ook nog eens een factuur toegestuurd van de vloerisolatie terwijl er niks gedaan is bij ons!! Het heeft ons alleen maar tijd, geld en frustratie gekost!

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

NIKS WAS POSITIEF!

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5