Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Rianne

Training communicatie vaardigheden, goed opleiden van personeel, doe geen valse beloftes, klant is koning en een tevreden klant is veel waard, zou je denken.
Training hoe om gaan met ontevreden klanten en klachten. En breng de medewerkers bij om geen vingers te wijzen naar collega’s om de schuld af te schuiven.
Maak een probleem van het bedrijf geen probleem van de klant, denk aan personeelstekort. En laat dit geen terugkerend onderwerp zijn, mag geen excuus zijn van vele afgezegde en beloofde afspraken.
Training sociale vaardigheden.
Uitbesteden van het maken van planningen, zodat de leidinggevende wél tijd heeft om klanten te woord te staan bij klachten en onduidelijkheden.

Terugkerend onderwerp bij de medewerkers: wat is klantvriendelijkheid en hoe behouden we dit. Wat kan de medewerker hier zelf in betekenen?

Er worden valse beloftes gedaan en afspraken worden niet nagekomen. Ik voelde mij niet serieus genomen.

Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

De expert was vriendelijk

Score voor Nederland Isoleert: 1/5