Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Betere informatieverstrekking over de gevolgen van het schoonmaken van de spouw en de benodigde werkzaamheden die voorafgaand en nadien verwacht kunnen worden.

Het schoonmaken van de spouw heeft veel overlast veroorzaakt, zowel bij ons thuis als bij de buren. Van de gevolgen daarvan zijn we vooraf zeer onvoldoende op de hoogte gesteld. De schoonmaakwerkzaamheden daarna waren zeer intensief en langdurig. Het verspreide spouwresidu is ook zeer ongezond voor bewoners en omgeving. Als wij ons daarop hadden kunnen voorbereiden zou dat veel ergernis, werk en misverstand hebben kunnen voorkomen. U moet daar heel urgent iets aan doen in de voorlichting, want uw nalatigheden in dezen vind ik geen reclame voor uw organisatie.

Ook de zichtbare afwerking (kleur) van de boorgaten en verwijderde stenen zijn niet naar genoegen!

Kennis en vakmanschap, Persoonlijk advies, Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Aanvankelijke voorlichting kwam heel positief over.

Score voor Nederland Isoleert: 2/5