Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Karin

Het was echt heel vervelend dat ik niet verder kwam dan de klantenservice, ook niet toen ik verzocht om door te worden verbonden of teruggebeld te worden door een leidinggevende of door de financiële administratie. Ik vond het echt heel frustrerend dat ik maar één simpele vraag had (namelijk of de rekening was betaald) en ik daar maar geen antwoord op kreeg.

Er is tijdens het isoleren van de vloer schade veroorzaakt die niet gemeld is. De afvoer van de keuken was kapot getrapt en "netjes afgetaped" door de dader, zodat het in ieder geval niet kon gaan stinken. Ik kwam hier bij grote toevalligheid een week later achter, doordat er een kraan onder de vloer moest worden afgesloten en ik op dat moment toevallig water door de gootsteen liet lopen en degene die onder de vloer was dit daardoor ontdekte. Anders was ik er misschien wel heel laat of zelfs veel te laat achter gekomen. Vervolgens kreeg ik niet bepaald medewerking van jullie klantenservice en werd zelf geacht een bedrijf zoeken om dit te repareren. Vervolgens heeft het mij 3 maanden gekost met vele telefoontjes en mailtjes met de klantenservice gekost om dit bedrijf betaald te krijgen. En geen enkel woord van excuus: niet voor de veroorzaakte schade en ook niet voor de enorme traagheid van de afhandeling hiervan.
Het dossier hiervan is te vinden onder klantnummer 477870

Wat viel u in positieve zin op?

Tja ....

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5