Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Frans van der Knijff

Het inplannen van en nakomen van afspraken is een drama, ik had duidelijk aangegeven dat ik contact zou opnemen wanneer de werkzaamheden konden plaats vinden en dat eventuele communicatie via de mail moest plaats vinden aangezien ik telefonisch moeilijk bereikbaar.
Ik had een vrije dag genomen zodat de werkzaamheden uitgevoerd konden worden, het is een zware teleurstelling als ze dan eind van de middag komen en niet goed geïnformeerd zijn en niet de werkzaamheden afronden of op zijn minst de volgende dag dat wel doen.

Toen de afspraak was ingepland kwamen ze om 16:00, hadden niet het juiste gereedschap omdat niet was doorgegeven dat er eerst onder de fundering door gegraven moest worden.
Hierdoor moesten ze eerst scheppen gaan kooen bij de bouwmarkt, vervolgens hebben ze het gat gemaakt toen was het te laat om de isolatie nog aan te brengen en zijn ze naar huis gegaan.
Dan zou je verwachten dat ze de volgende dag als eerste werk terug zouden komen om get af te maken maar je hoort of ziet niemand.
Na een maand kwam er eindelijk een nieuwe afspraak en is het werk alsnog afgerond.

Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

Medewerkers die de isolatie kwamen isoleren waren super vriendelijk en werkte erg netjes en vakkundig

Score voor Nederland Isoleert: 1.5/5