Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

R vd Noort

Zie boven

Slecht advies (een derde van de vloer bleek niet te isoleren), maar dat bleek pas bij installatie, niet bij bezoek "adviseur".
Nadat er een maand was verstreken en meerdere malen contact is gezocht met uw organisatie eindelijk en met veel moeite een installatie afspraak kunnen maken. De installateurs waren onbeschoft (zochten zelf naar een glas in de keuken), rookten (zonder de peuken op te ruimen). De installatie lukte niet in een dag. Afgesproken is om op zaterdag de boel af te maken om 9.00. Man kwam om 12.30 aanzetten. Niemand van uw organisatie bereikbaar.

Snelheid en levering, Verwachte opbrengst/rendement, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

helemaal niets

Reactie Nederland Isoleert:

Wat ontzettend vervelend om dit te horen. Er is bij u één van onze onderaannemers geweest. Wij gaan dit doorgeven aan onze onderaannemer dat u zo behandeld bent door de monteurs. Dit kan echt niet. Onze excuses voor dit ongemak.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5