Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Communicatiesysteem tussen klant, contactcentrum én uitvoerders moet drastisch veranderen. Voor onze vloerisolatie gebeurde het volgende:
-sms kondigt 7:30-9u aan - 9:30 niemand -tel contact wilde/kon mij niet informeren want 'het was een onderaannemer' en was verbaasd dat ik daar verbaasd over was, ging tóch maar navragen: 12:30 komen ze -13:30 weer bellen: ze komen 3 uur - half 4 weer bellen: ze gaan écht komen - 16:30 bedrijf belt 'kunnen we nog komen'. sms bleek niet te kloppen. Telefonisten konden mij niet goed informeren. Direct contact met bedrijf bleef uit. Als mijn communicatie werd niet onder m'n klantnummer genoteerd waardoor ik steeds moest uitleggen wat er speelde en konden daardoor ook niet zien wie de eerste was die mij klantonvriendelijk/onhandig heeft geholpen en mij intimiderend vond. Terwijl ik in alle redelijkheid naar informatie vroeg (alle keren en de anderen hadden geen problemen) en zij 'kon mij niets vertellen'. Voor mijn spouwisolatie had ik er geen vertrouwen in om sms af te wachten en heb daarvoor gebeld. Medewerker wilde mij nav deze ervaring direct inplannen met als voorkeur de ochtend om evt. uitloop en dus weer wachten van de ochtend te voorkomen. Dat was fijn, maar werd uiteindelijk voor de middag gepland waar ze gelukkig wél op tijd voor kwamen.

De communicatie tussen belpanel, planning en achterliggende bedrijven/werknemers laat te wensen over waardoor wij als klant niet goed zijn geholpen bij de komst van vloerisolatie. Verder was de voorbereiding en afhandeling prima en waren de uitvoerders vriendelijk.

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

De werkuitvoerders waren vriendelijk en de voorbereider ook.

Reactie Nederland Isoleert:

Wat vervelend om te horen dat u onze diensten niet naar behoren heeft ervaren. Wij zullen dit meenemen in onze bespreking om zo onze diensten verder te kunnen verbeteren. Onze excuses dat dit bij u zo is verlopen.

Score voor Nederland Isoleert: 3/5