Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

JGM Cretskens

Zie mijn grieven!

*De isolatie in de kruipruimte verkeerd opgemeten door uw "deskundige". Volgens uw offerte zou mijn kruipruimte volledig geïsoleerd zijn. Helaas is dit dus nu niet het geval en zit ik met de brokken en extra kosten ondanks beloften (5 keer telefonisch contact) van Nederland Isoleert.
*De spouwmuur isolatie werd aangebracht maar op twee plaatsen konden geen ontluchtingsroosters worden aangebracht omdat dit in een bloembak moest gebeuren. Hier werd door de "deskundige" van Nederland Isoleert bij de offerte geen gewag van gemaakt. Dit heeft me extra kosten en werk opgeleverd. Ook hier heb ik enkele keren contact over opgenomen. Weer beloften uwerzijds. Helaas weer loze beloften!
U begrijpt dat ik zeer zeer teleurgesteld ben in uw bedrijf en overweeg dan ook verdere stappen te ondernemen om tot een tevredenstellende oplossing te komen.

Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur die de laatste ontluchtingsroosters heeft geplaatst was deskundig, behulpzaam en vriendelijk.

Reactie Nederland Isoleert:

Wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring met ons niet is verlopen zoals u had gehoopt. Wij doen onze uiterste best om alle klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zoals ik uit de gegevens kan opmaken zijn de werkzaamheden helemaal afgerond en hopen we dat u naar alle tevredenheid kan genieten van de isolatie. Hoe het bij u is gelopen nemen we mee ter verbetering van onze diensten.

Score voor Nederland Isoleert: 1/5