Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Beloof niet iets, wat niet nagekomen kan worden.
Helaas vonden we na de uitvoer een aantal sigarettenpeuken om en rond ons huis van de monteurs. Dit vonden we niet netjes.

Er wordt geadverteerd met binnen een maand isolatieafspraak. Wij hebben eind juli 2022 gebeld voor een offerte. Dit werd snel opgepakt en offerte was snel gemaakt. Daarna duurde het heel lang voordat er een afspraak werd gemaakt voor de uitvoering. Hiervoor hebben we per telefoon en email een paar keer naar de stand van zaken moeten vragen. Uiteindelijk werd er voor oktober een afspraak gemaakt voor de uitvoering. Deze waren keurig op tijd. Echter na een kwartier werd de klus afgebroken omdat bij het opnemen een muur was vergeten mee te nemen waardoor glaswol niet mogelijk was en isolatie via EPS korrels moest. Een andere onderaannemer zou dit uitvoeren. Een datum werd voor 15 dec geprikt. Helaas kon dit niet doorgaan vanwege het koude weer. Uiteindelijk is op 30 januari de klus geklaard. Een half jaar na het eerste contact. Dit betekende ook dat ons huis de koude maanden (november, december en januari) niet geïsoleerd was, terwijl dit wel had kunnen zijn.

Ervaring van familie/vrienden

Wat viel u in positieve zin op?

nvt

Reactie Nederland Isoleert:

Dat is zeker niet netjes mijn excuses hier voor. Ik zal het zeker melden bij de uitvoerders. Nogmaals excuses hier voor.

Score voor Nederland Isoleert: 2/5