Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

M. Peereboom

Reageer op klachtmails en neem mensen serieus. Zorg ervoor dat medewerkers op de hoogte zijn van afspraken zodat ik niet aan de telefoon te horen krijg (als de afspraak voor de derde keer wordt afgezegd) dat ik er niets voor hoef om te gooien in mijn planning omdat ik niet thuis hoef te zijn tijdens de werkzaamheden terwijl in de mail andere informatie staat. Al met al met ik 4x verlof moeten opnemen voor afspraken die niet doorgingen.

De service is beneden alle peil. Mijn gemaakte afspraak is 4x verzet, er wordt niet op mails gereageerd en als er dan uiteindelijk iemand voor de deur staat is de opdracht niet juist doorgegeven en hebben zij niet de juiste materialen bij zich. Uitvoering van de werkzaamheden is uiteindelijk tot stand gekomen door direct contact met de onderaannemer.

Ervaring van familie/vrienden

Wat viel u in positieve zin op?

De onderaannemer.
De medewerkers die steeds de afspraken telefonisch hebben moeten afzeggen hebben vrijwel allemaal erg hun best gedaan om een oplossing te bieden voor het ongemak. Zij kunnen er verder niets aan doen, maar moeten wel de boodschap brengen.

Reactie Nederland Isoleert:

Wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring met ons niet is verlopen zoals u had gehoopt. Wij doen onze uiterste best om alle klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zoals ik uit de gegevens kan opmaken zijn de werkzaamheden helemaal afgerond en hopen we dat u naar alle tevredenheid kan genieten van de isolatie. Hoe het bij u is gelopen nemen we mee ter verbetering van onze diensten.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5