Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Het verbaasde mij dat het uitvoerend bedrijf uit Wijchen kwam. Ik zou het dichter bij huis zoeken. Er ging nu veel rijtijd verloren.

De communicatie verliep prettig.
De afspraak was dat er een steiger geplaatst zou worden in de “brandgang”. De steiger was niet meegenomen en werd ook de volgende dag niet geplaatst. De medewerkers gaven aan, dat het met een ladder ook kon.
Er werd 299 euro in mindering gebracht op de rekening. Dit is financieel gezien prettig, maar ik had liever gezien dat de steiger wel geplaatst was. Dan was ik meer overtuigd van het feit, dat de zijmuur tot bovenaan goed gevuld was.
Ook zouden er voor en achter twee ventilatieroosters gemaakt worden dus in totaal 4 om de kruipruimte van de spouwmuur te isoleren.
Er waren al twee roosters en volgens de medewerkers was dit voldoende.
Ik neem aan dat de spouwscheider wel geplaatst is aan één van de muren. De andere muur is immers een buitenmuur, zodat mijn buren geen probleem krijgen als zij spouwmuurisolatie willen aanbrengen.
Ik heb dit gemeld bij het uitvoerende bedrijf “ Technisol” en de dienstdoende receptioniste Kim verzekerde mij dat dit zo in orde is.
Bij mij blijft er twijfel mede gezien de hoogte en het boven hun hoofd moeten boren etc. Arbo technisch lijkt mij deze manier van werken ook niet geheel verantwoord.

Prijs/kwaliteit verhouding, Persoonlijk advies, Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

De duidelijke uitleg van uw vertegenwoordiger / adviseur van Nederland Isoleert.
Uit eigen beweging het in mindering brengen van de kosten van de steiger

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het niet na wens is verlopen. We doen ons best om ons dienste te verbeteren. Nogmaals excuses.

Score voor Nederland Isoleert: 3/5