Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

De communicatie moet veel beter! Ik begrijp dat de expert misschien wat te optimistisch was met zijn 6 weken, maar als ik uiteindelijk maanden moet wachten zonder enig bericht van jullie, dan gaat er echt wat fout.

Mijn cijfer is niet van toepassing op de jongens die de isolatie kwamen plaatsen, zij hebben goed werk geleverd.
Het lage cijfer is voor het hele proces. Ik heb in oktober 2022 een isolatie expert over de vloer gehad en hij zei dat mijn bodemisolatie na ongeveer 6 weken geplaatst kon worden. Het is uiteindelijk geplaatst op 24 februari 2023. In november en december heb ik meerdere malen gemaild en gebeld. Ik kreeg steeds te horen dat er een afspraak gepland ging worden, maar ik hoorde maar niks. Toen kreeg ik een datum voor in januari, maar deze datum kwam mij niet goed uit. Dus ik had de datum niet bevestigd (in de mail stond dat ik dan een nieuwe datum zou krijgen). Een dag voor die niet bevestigde datum wordt ik gebeld dat de monteur ziek is en hij niet langs kan komen. Ik vond het raar, want ik had de datum niet bevestigd. Waarom zou hij überhaupt langskomen? Toen een nieuwe afspraak gepland en vanaf daar ging het wel goed. De jongens waren op tijd en hebben goed werk geleverd. In de factuur werd ik echter weer aangesproken als Mevrouw (ik ben een man). Het is een lang en frustrerend proces geweest en gebaseerd op mijn ervaring kan ik mensen in mijn omgeving Nederland Isoleert niet aanraden

Verwachte opbrengst/rendement, Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren op tijd en snel klaar

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het niet na wens is verlopen. We doen ons best om ons dienste te verbeteren. Nogmaals excuses.

Score voor Nederland Isoleert: 1/5