Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Frank

Geen. Zie hier boven

Er is iemand bij mij thuis geweest. Na een maand bel ík hem. Wanneer komen ze.zijn antwoord ík kan wel zeggen dat het druk is.maar ja daar koop ik niks voor. En vervolgens wordt ik de zelfde dag nog gebeld. Of ze volgende week vrijdag konden beginnen. Dus ja. Ik had gelijk dit is niet goed. En ja donderdag werd ik gebeld. Dat het niet goed was in gemeten. Want het moest anders gedaan worden.en vervolgens krijg ik een offerte die honderd euro duurder. Tewel hij zij het wordt niet duurder. Maar gelukkig was ik wel blij met de mensen die het werk gedaan hebben.wel jammer dat het twee maanden later was. Dus ik geef wel het bedrijf door aan mensen om me heen. Maar jammer genoeg niet Essent

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Het bedrijf wat hier het werk heb gedaan

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses dat het niet verlopen is na wens. We proberen zeker onze diensten te verbeteren.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5