Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

De persoon die ons heeft geadviseerd ik twijfel aan zijn inzicht en kennis . wij hebben gevallen gehoord,onze therapeute waar niet goed gekeken resultaat in de muur een rioolbuis gevuld met alle gevolgen van dien. Ons huis jullie hebben de foto.s is oud en nieuw achter aan gebouwd. in de overgang van oud naar nieuw zitten schuifdeuren.Ik wist dat de deuren in een bak gingen wat die zitten in de spouw. die persoon is bij ons binnen geweest om alles door te nemen heeft dat niet gezien .Ik heb een vragen lijst toen ingevuld wilt die verwijderen.

isoleren is goed

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

uitleg van vullen daar hadden wij bedenkingen over

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses dat u het minder heeft ervaart. Mochten we u ergens mee kunnen helpen verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met onze klanten service.

Score voor Nederland Isoleert: 3.5/5