Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Gooijer

Bij ons en onze buren was een hoogwerker nodig. Deze zakte bij ons op de oprit met grind 10cm weg. Rijplaten hadden dit voorkomen. Het vervelende is dat daar ergens onder ook onze riolering moet lopen. We hopen daar geen schade van te ondervonden. Ook konden we de volgende dag pas bemerken dat ons toegang hek iets was verzakt door de zware hoogwerker. Dit is opgelost middels opnieuw stellen van ons hek. MAAR het vervelendste was doordat de hoogwerker bij ons op de rek stond (gedeeld met onze buren). Dat de hoogwerker pas maandag dus totaal 3 dgn na op de oprit bij onze buren bleef staan werd opgehaald. En de garage er blokkeerde. niemand was te bereiken of schoof het probleem naar elkaar.

Over het isoleren zelf zijn wij tevreden.

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Verwachte opbrengst/rendement, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Isolatie afspraak goed aangekomen.

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het zo verlopen is. Uw klacht is in behandeling door mijn collega van de klachten afdeling. Zij zal contact met u opnemen hierover.
Onze excuses voor alle ongemak.

Score voor Nederland Isoleert: 1.5/5